Sunday 26 August 2012

Bordeaux & Gold - Perfecto!







Over the years my love of shoes keeps growing, here are 3 pairs that have joined the ever growing family. My Maje bordeaux leather jacket was love at first sight and it's only right that it finds the perfect partners in crime. Recently, a male friend asked me if I still had as many shoes as before... Forgive me, for I shall Sin.

Les annees passent et mon amour pour les chaussures grandit, voici les 3 nouvelles paires qui on rejoint la famille qui ne cesse de grandire. Ma veste en cuir bordeaux Maje a ete le coup de foudre, c'est parfait qu'elle et trouver ses partenaires en crime. Recemment, un ami m'a demander si j'avais encore autant de chaussures... Pardonnez-moi car je peche.

Leather Jacket Maje style Exitor
Platform Pumps Pura Lopez
Boots Ash style Jeff Bis
Studded Ballerinas Dune

No comments:

Post a Comment